duminică, 11 septembrie 2011

Validatoarele RATT.

         

                       Aseara am circulat cu tramvaiul 6 prin Timisoara.                                                                                               Aveam bilet , chiar daca duminica se gasesc greu,chioscurile RATT find inchise sambata si duminica.Am introdus biletul sa-l taxez,lumina verde din el arata ok, dar nu l-a compostat.Descumpanit m-am asezat pe scaun.In piata Traian urca cateva persoane cu bilet.Un domn composteaza biletul dupa cateva incercari nereusite , dar doamnele din spatele lui n-au avut acelasi noroc.Deci am mers pe gratis.Problema e urmatoarea : daca la controlori  ( am vazut ca mergeau si duminica seara.... eh amenzile ) din intamplare se composteaza si la mine nu, cine e de vina ?                                                                                                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu